Alla inlägg den 24 februari 2012

Av Erika - 24 februari 2012 19:29

Idag har varit en helt okej dag faktiskt.

Jag hade seminarium nu på förmiddagen, var dock inte så koncentrerad för att dett lilla miraklet <3 rörde sig så väldigt. Sedan var det upp på stan för lunch med älsklingen och så köpte vi biobiljetter tills söndag, då vi ska bjuda mina småsyskon som fyllt 11 :) 

Jag har börjat känna att det rör sig i magen mer och mer, det är härligt att veta att det går som det ska, men ibland blir det lite för mycket.

Har också bokat resa till Ullared! Det är ett bra tag kvar, men snart så! Det blir att köpa massa bebissaker, har mamma med mig som får hjälpa mig (kommer aldrig få med mig killen).

Vi har köpt/fått (jag fick i 21års present) några få plagg. Denna är min favorit hittills:

Jättesöt ifrån HM! Jag ville dock ha en med leopard, men det var ju bara att glömma.


Ja, hittills är alla kläder vi har gråa eller vit/beiga. Det finns knappt något könsneutralt och jag vill inte köpa en blå body med fotbollar ifall det är en liten flicka och tvärtom. Så vad ska man göra?


Men nu ska resterande delen av dagen spenderas i soffan, imorogn blir det att åka och hälsa på pappa.







Av Erika - 24 februari 2012 19:04

Ja, jag har skaffat en blogg, men mer som en dagbok för mig än något.


Jag är nu gravid i v.21 Så det är ju liiite mer än halva tiden som gått. Första bebisen som väntar <3  och jag har precis börjat känna den! Vi skulle vilja veta vad det är för något men bebisen låg och korsade benen för oss, men vi får ändå reda på det förr eller senare. Jag brukar referera till det lilla livet som monster, a cute one not those ugly once.'


Jag pluggar också till personalvetare, så just nu balanserar jag studier med min underbara graviditet (ja, lite gloryfierat där).


Så jag kommer skriva om min vardag, gnälla över hur jag mår, vilka kläder jag inte längre kan ha och annat roligt! So enjoy

Presentation


Hej! Jag heter Erika och jag är 21 år. Jag är student, pluggar till personalvetare och bor tillsammans med min underbara kille och väntar vårt första barn!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
<<<
Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards