Alla inlägg den 26 februari 2012

Av Erika - 26 februari 2012 18:02

Hemma! Ja, då har vi varit på bio och så stannade vi lite hos mamma och bara slappade och planerade om lite allt möjligt :)

Bion var bra, jag var mest trött och kissnödig men jag klarade det. Min syster tyckte om mästerkatten i stövlar med, men mannen bredvid mig verkade inte dela våra tankar då han började snarka sista halvtimmen och blev tillknuffad av sin fru. Min bror och kille tyckte också om deras bio, tydligen. Jag tror inte att jag skulle delat samma mening som dem sean banan är inte riktigt något för mig.

Men det var roligt, det är alltid kul när man får träffa sina småsyskon. Jag gör det nästan aldrig längre då de bor borta hos pappa och kommer bara till mamma varannan helg, blir kanske varannan månad. Men men...

Mamma och jag gjorde lite planer inför Ullared och min syster Patricias student, ja det är ett tag kvar. Men jag och min mamma är ena väldiga planerare :)

Imorgon kommer Patricia hit och vi ska hälsa på farmor efter min föreläsning :) och förhoppningsvis får jag mer presenter också ;) imorgon kommer bilden upp på presenten från henne. So long!

Av Erika - 26 februari 2012 10:32

God morgon! Hade tänkt skriva igår, men jag var helt enkelt för slö. Kom hem vid åtta, gick och köpte pizza och sedan bänkade vi oss framför melodifestivalen och sen gick jag och la mig efter tio.

Men det var roligt hos pappa, hade gärna velat få en bild på älsklingen med en häst. Men det verkar bara få bli en dröm.

Hos pappa fick jag också en sen present av min syster, då hon är hemma nu i en vecka. Kan lägga ut bilden sen :) 


Idag är planen att vi ska på bio med mina småsyskon som nyss fyllde 11 år :) Jag ska se mästerkatten med min syster och älsklingen ska se sean banan med min bror. Jag är glad att jag slipper se den. 


Åh, idag är första gången jag kännde det lilla livet utifrån! Jag låg med handen på magen och vilade så kände jag hur det rörde sig därinne :D Helt underbart! Jag längtar så <3

Presentation


Hej! Jag heter Erika och jag är 21 år. Jag är student, pluggar till personalvetare och bor tillsammans med min underbara kille och väntar vårt första barn!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
<<<
Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards