Alla inlägg den 27 februari 2012

Av Erika - 27 februari 2012 19:51

Ja, som rubriken säger så har det inte varit mycket action idag.

Jag tog en ordentlig sovmorgon, vaknade dock vid sex och låg vaken ett tag. Det lilla livet har börjat blivit jätteaktivt på morgonen när jag är lite lagom illamående, så man måste ta det lite lugnt innan man kan somna om.

Sedan var det dags för en föreläsning som kändes helt onödig, waste of time.

Efter skolan åkte jag min syster Patricia och min bror Jonathan till vår farmor och hälsade på henne och fikade lite. Detta då min syster som sagt är hemma över några dagar och inte träffar farmor så ofta. Så varför inte hänga med :)

Nu är jag helt slut och morgondagen kommer endast bestå utav plugg. Så den lovade bilden på min present får komma en anna dag. So long!

Presentation


Hej! Jag heter Erika och jag är 21 år. Jag är student, pluggar till personalvetare och bor tillsammans med min underbara kille och väntar vårt första barn!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
<<<
Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards